środa, 19 lipca 2017

black is such a happy color!


Dlaczego ten czarny taki szczęśliwy? A no dlatego, że wybrałam czarną sukienkę od lou na sobotnie wesele mojego kuzyna :)
Nie przypuszczałam, że ta sukienka zrobi na wszystkich takie wrażenie a żebym słyszała szepty w kościele od rodziny jaką mam sukienkę a poza tym stwierdziłam, że na tym weselu wyglądałam lepiej niż na swojej studniówce haha. Ale długo wahałam się nad kupnem tej sukienki ze względu na cenę, ale OPŁACAŁO SIĘ :)
Sukienka jest przepiękna, taka jak ze zdjęcia a nwet piękniejsza, do niej dobrałam moją złotą torebkę oraz wygodne sandałki.







sukienka - lou
buty - ccc
torebka - tk maxx

9 komentarzy:

  1. Prawdziwa modelka <3
    Piękna sukienka :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta sukienka, ślicznie wyglądasz!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja *-* pięknie wyglądasz *-* ta sukienka - cudowna, pazurków też można pozazdrościć ^^ pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Ślicznie wyglądasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń

➡ każdy komentarz to motywacja
➡ nie potrzebuje hejtu, dlatego będzie on usuwany

Copyright © 2016 wonntstop , Blogger